روش نصب پاپ آپ

آموزش نصب پاپ آپ استند

روش نصب پاپ آپ

مراحل نصب پاپ آپ

هدف از آموزش نصب پاپ آپ استند ، در خواست مشتریانی است که درخواست آموزش این استند محبوب را از ما داشتند.این نوع استند یک راه حل عالی برای برگزاری کم هزینه برای رویدادها،همایش ها و نمایشگاه میباشد.

نصب پاپ آپ نه آنقدر پیچیده است که بتوان گفت امکان آنجام آن برای افرادی که تجربه ای در آن ندارند غیرممکن است ولی در عین حال دارای ریزه کاری هایی هست که ما در اینجا برای شما بصورت گام به گام  توضیح خواهیم دادهمچنین میتوانید در پایین همین صفحه ویدئو آموزش را ملاحضه بفرمایید.

  • مرحله اول خارج کردن اجزای پاپ آپ

محتویات داخل پاپ آپ استند داخل یک کیف برزنتی ویا هاردکیس هستند را خارج کنید این اجزا شامل: سازه اصلی، خط کش های عمودی، خط کش افقی(در بعضی از مدل ها)، مگنت نواری چسب دار،خطکش های کرو(یا منحنی) در بعضی از مدل ها،پوستر لوله شده.

پاپ آپ نمایشگاهی popup

  • مرحله ۲ سازه اصلی را باز کنید

سازه اصلی را به نحوی روی زمین قراردهید که اگر پیم هایی دارد پیم ها روبروی شما قرار گیرند سپس از دوگوشه چپ و راس بالای سازه آنرا باز کنید تا جایی که به ارتفاع حدودی ۲۲۰سانتیمتر برسد.

پاپ آپ نمایشگاهی popup

  • مرحله۳ نصب خط کش ها

درواقع این خط کش های عمودی هستند که مشخص می کنند سازه تا په میزان باید گسترده شود . پس تا جایی که لازم است سازه را بازکنید سپس خط کش که معمولا سمت تیز آن کشویی از بالا به پایین درمحل خود می رود و سمت تخت آن بصورت کشویی چپ به راست جا می افتد. البته فراموش نکنید که تنوع ساخت سازه ها خیلی متفاوت است .

  • مرحله ۴ آماده کردن و نصب مگنت پوستر

 

در این مرحله چاپ پوستر تان را که معمولا کوتد و لمینت هست را از کیف خارج کرده و آنرا وارونه روی زمین پهن می کنیم و آهنربای مگنتی نواری چسبدار را که در کیف هست را خارج کرده و در دو طرف پوستر میچسبانیم.

  • مرحله ۵ نصب پوستر ها

اولا با پهن کردن پوستر ها از چیدمان پوسترها مطمئن شوید بعد شروع به نصب پوسترها به نحوی کنید که لبه هر پوستر فقط نیمی از سطح خط کش را بگیرد چون نصف دیگر باید برای نصب لت بعدی خالی بماند.

پاپ آپ نمایشگاهی popup

نکته۱: بیشتر وزن یک لت پوسترپاپاپ استند را بخش بالایی آن تحمل میکند و مگنت های نواری بیشتر از اینکه وزن تحمل کنند باعث زیبایی بیشتر و مرتب کنار هم قرار گرفتن لت ها هستند پس بهتر است بالای پوستر خودرا به چسب دوطرفه مهارکنید.

نکته۲: بعضی از انواع سازه در بالای پوستر نوعی نوار پی وی سی چسب دار با شیار مورب که از بالا وزن پوستر را بر روی پیم هایی تحمل میکند دارند که البته این نوع هم دارای مزیت و معایبی هم میباشد.

نکته۳:مگنت های نواری را فقط در دو ضلع بلند پوستر بچسبانید.

لازم است اضافه کنیم که محتوای جداگنه در باره سفارش پاپ آپ استند و اینکه پاپ آپ چیست و چه کاربردهایی دارد تهیه کرده ایم که میتوانید از محتوای مفید آنها بهره مندشوید.

د ر ابتدا لازم است انواع پاپ آپ استند را بشناسیم:

  1. پاپ آپ کشویی (خطکش آلومینیومی)
  2. پاپ آپ کشویی(خط کش فلزی)
  3. پاپ آپ پیمی (خط کش آلومینیومی)
  4. پاپ آپ پیمی (خط کش فلزی)
  5. پاپ آپ بنری

همچنین انواع متنوع پاپ آپ گرد : پاپ آپ گرد مگنتی و….

در اصطلاح رایج در بازار سایز پاپ آپ استند ها بر پایه هر یونیت (هر یونیت مابین ۶۵ الی ۷۲ سانتیمتر بسته به تولید کننده ) و ارتفاع ۲۲۰ سانتیمتر پاپ آپ میباشد.

انواع سایز پاپ آپ استند:

  • پاپ آپ استند ۱در۳ با ابعاد حدودی پوستر ۲۱۰در۲۲۰ سانتیمتر
  • پاپ آپ استند ۲در۳ با ابعاد حدودی پوستر ۲۸۰در۲۲۰ سانتیمتر
  • پاپ آپ استند ۳در۳با ابعاد حدودی پوستر ۳۵۰در۲۲۰ سانتیمتر
  • پاپ آپ استند ۳در۴ با ابعاد حدودی پوستر ۴۲۰۰در۲۲۰ سانتیمتر
  • پاپ آپ استند ۳در۵ با ابعاد حدودی پوستر ۴۹۰در۲۲۰ سانتیمتر

دلیل حدودی بودن ابعاد نوع تولد و تفاوت در تولید کننده ویا ساخت داخل یا خارج بودن محصول است .

لازم به ذکر است در مدل های پاپ آپ دور کرو عرض دو نیم لت (۳۵سانت) به عرض رویتی اضافه می شود.

 

با مجموعه چاپ پایتخت تماس بگیرید و درخواست خودتون رو برای اعزام نصاب ثبت کنید.

بله بشرطی که اطلاعات ابعاد دقیق لت های پوستر سازه رو از فروشنده بپرسید و به ما اعلام کنید.