فایل لایه باز انار هندوانه شب یلدا

لیبل نیم تیغ شب یلدا

شب یلدا آخرین روز پاییز، و شروع اولین روز زمستان هست، که ایرانیان باستان همواره این شب رو جشن میگیرند .

سنت دادن بسته های هدایا برای شب یلدا چندسالی هست که رواج پیدا کرده و شرکت ها با دادن اقلام خوراکی، تنقلات و … به کارمندان به پیشواز این جشن می رومند.

لیبل نیم تیغ شب یلدا

یکی از راههایی که برای بسته بندی این هدایا میتواند نتیجه بسته بندی را خیلی زیبا منحصر به فرد کند، چاپ لیبل نیم تیغ اختصاصی برای هدایای شب یلدا هست.

لیبل نیم تیغ شب یلدا

انار یلدا از دیربار به عنوان نماد شب یلداو تداعی کننده احساس عشق  ، دوستی میان اعضای خانواده و دوستان میباشد . چناچه قصد طراحی و چاپیک طرح دلخواه برای فروشگاه خود یا چاپ یک پوستر برای حکس یادگاری با خانواده یا دوستانتان را دارید در اینچا ما برایتان چند نمونه طرح لایه باز انار شب یلدا بصورت لایه باز و وکتوربا فرمت pdf که توست نرم افزار های کرل فتوشاپ و ایلوستریتور را دارند.

پوستر حراج یلدا

به مناسبت شب یلدا، خییلی از فروشگاه ها این مناسبت رو به فال نیک گرفته و با چاپ آگهی های حراج، تخفیفاتی بر روی اقلام شان عرضه می کنند. چاپ پوستر یکی از مهمترین راه های هست که فروشگاه ها برای انتقال پیام از آن استفاده می کنند.

جمعه سیاه

برای اینکه از انواع روشهای آگهی حراج اطلاع پیدا کنید، در مطلب آگهی های حراج بلک فرایدی یا جمعه سیاه بصورت مفصل تمامی این نمونه ها را برایتان توضیح داده ایم.

چند نمونه طرح لایه باز یلدا

هندوانه شب یلدا
هندوانه شب یلدا

جهت سفارش بر روی کاغذ کوتد ، استیکر ، بنر میتوانید از این لینک ها استفاده نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)