چاپ بنر کربلا فوری

چاپ بنر کربلا :

بازدید کننده گرامی در ابتدا بازگشت عارفانه ی بستگان شما از زیارت کربلای معلی و عتبات عالیات را گرامی می داریم .

 به اطلاع میرسانیم که چاپ دیجیتال پایتخت با بهره گیری از دستگاه چاپ اکوسالونت ( بالاترین کیفیت چاپ بنر ) و طرح های روز کربلا امکان چاپ فوری بنرهای خیر مقدم کربلا را فراهم نموده است . در اینجا تعدادی از طرح های آماده خیر مقدم کربلا که بصورت لایه باز بوده و قابل ویرایش می باشند آورده ایم که شما می توانید با ذکر کد نوشته شده در زیر تصویر آن را سفارش دهید .

در زمان سفارش چاپ بنر کربلا توجه کنید:

متن های نوشته شده بر روی طرح های بنر قابل تغییر می باشند و امکان اینکه متن مورد نظر شما بر روی بنر نوشته شود وجود دارد .

چند سالی است که پارچه نوشته ها برای امور تبریک و تسلیت ، که در فرهنگ مردم پرمحبت و قدر شناس ایرانی که توسط خطاط ها و هنرمندان انجام می شد جای خود را با هنر مندان گرافیست کامپیوتری که امور طراحی و خطاطی  را بوسیله کامپیوتر انجام می دهند، عوض کرده اند.

در این میان چاپ پایتخت با در اختیار داشتن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و نیروی انسانی متخصص در شهر تهران و در محدوده غرب تهران خدمات رسانی می کند.

روش سفارش بنر کربلا:

در پایین این مطلب نمونه های متنوعی از بنر کربلا برای مشاهده وجود دارد که با انتخاب نمونه که دارای یک شماره اسم فلیل بنر کربلا هست میتوانید سفارش چاپ بنر کربلا بصورت غیر حضوری بدهید.

قبل از چاپ بنر کربلا تایید طرح از طریق تلگرام و یا ایمیل برای چک کردن طرح و تصحیح احتمالی غلط املایی خدمتتان ارسال میگردد. بدیهی است که پس از تایید طرح بنر کار چاپ شده و امکان هیچ تغییری در آن وجود نخواهد داشت، پس در چک کردن کار بسیار دقت بفرمایید.

شماره تلگرام جهت ارسال فایل شماره تلفن تلگرام ۰۹۳۵۴۴۰۷۴۳۸  و یا آدرس ایمیل [email protected] می باشد (لازم است پس از ارسال فایل یا پرداخت وجه با تلفن های ۸۸۹۸۴۸۴۸ و ۸۸۹۶۲۶۸۱) اطلاع داده  شود.

نمونه طرح بنر کربلا

لیست قیمت بنر کربلا

سایز80*21080*25080*300
چاپ بنر (4 پاس) 10 انس200000250000300000
5/5 - (4 امتیاز)