چاپ تراکت افست

تراکت چیست:

تراکت نوعی از ابزار تبلیغات آنی است که معمولاً برای آگاهی دادن یا ارائه خبر در مدت زمانی مشخص است. به طور مثال شما صاحب یک فروشگاه مواد غذایی هستید و میخواهید پیشنهادات و تخفیفات ویژه ای که برای مدت زمان یک ماه در نظر گرفته اید را به اطلاع مخاطبان خود برسانید. تراکت به دلیل تیراژ بالا ( معمولا بالاتر از ۱۰۰۰ عدد ) و همچنین قیمت مقرون به صرفه ، بهترین گزینه برای اطلاع رسانی شما در طیف گسترده خواهد بود .

یک تراکت خوب چه مشخصاتی دارد:

برای چاپ تراکت موفق، علاوه بر اطلاعات مفید و کامل در مورد فعالیت، محصولات و خدمات شما، بایستی تمام راه های ارتباطی شما را هم شامل شود. اطلاعاتی از قبیل آدرس، تلفن، فکس، ایمیل، تلگرام، اینستاگرام و سایر مواردی که بتواند برقراری ارتباط با مشتری را تسریع کند .

برای ابعاد تراکت استاندارد مشخصی وجود ندارد ولی سایز محبوب و عمومی آن سایز A5 ( 14.5 در ۲۰ سانتیمتر) می باشد.

چاپ دیجیتال پایتخت، امکان چاپ تراکت های شما از ابعاد A6 تا A3 را در فرم های عمومی و اختصاصی و با متریال های گلاسه، تحریر و کتان با کمترین گرماژ تا بالاترین گرماژ فراهم نموده است .

آموزش شرایط ارسال فایل به چاپخانه:

آموزش شرایط ارسال فایل به چاپخانه به این صورت است که چنانچه فایل ها به صورت JPEG-TIF خروجی گرفته نشده باشد این مرکز مسئولیتی در قبال خرابی کار ندارد .

چنانچه کارها RGB-16BITS باشد مسئولیت رنگ ها به عهده شما می باشد .

کیفیت کلیه فایل های چاپی بایستی ۳۰۰Dpi باشد در صورت استفاده از کیفیت تصویر پایین تر کارهای چاپی شما با افت کیفیت مواجه خواهد شد .

در فرم های ویزیت و لمینت از هر طرف ۵ میلی متر خلاصی برش رعایت شود . در فرم هایی که برجستگی دارند فایل های برجستگی آن از کناره های کار ۷ میلی متر فاصله داشته باشد .

و در فرم های A6 ,A5 , A4 , A3 از هر طرف ۱۰ میلیمتر خلاصی برش رعایت شود.

از فونت های کوچکتر از pt7 استفاده نشود . ( حدالمقدور از فونت های بولد استفاده شود ) چنانچه در فرم های کتان تمپلات باشد مرکز مسئولیتی در قبال کار نخواهد داشت .

در صورت استفاده از نوشته های ۴ رنگ مرکز مسئولیتی در قبال کار نخواهد داشت .

در کلیه سفارشات چاپی خطای برش وجود دارد ( حداقل ۳ میلی متر ) دقت داشته باشید در صورت حساسیت سایز سفارشتان بایستی این خطا را در نظر بگیرید .

در چاپ فایلهایی که QR_Code مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال خوانا شدن QR_Code ندارد .

لیست قیمت تراکت افست