رول آپ ترحیم فوری چاپ فوری با طراحی های خاص و متنوع

رول آپ ترحیم

رول آپ ترحیم چیست و چه مورد استفاده ای دارد ؟

رول آپ ترحیم نوعی سازه برای نمایش یک پوستر چاپی برای نمایش یک محتوای خاص که در اینجا هدفت ما ابزار تسلیت و همدردی با بازماندگان در یک مراسم ترحیم می باشد ویژگی خوب چاپ رول آپ ترحیم امکان چاپ با طرای دلخواه و منحصر به فرد بهمراه تصویر شخص د متن دلخواه و… می باشد.

بطور کلی به هر چیزی که قابلیت جمع شدن در سازه را داشته باشد رول گفته می شود . رول آپ سازه ی ایستاده ای است که علاوه بر نصب بسیار آسان نسبت به سایر سازه های استندی، فضای بسیار کمتری را اشغال می کند . رولاپ ها معمولا از جنس بدنه آلومینیومی یا آهنی رنگ شده ساخته می شوند که بنا به درجه کیفی رول آپ قیمت گذاری می شوند.

بهاین دلیل که مدت زمان استفاده از رول آپ ترحیم کوتاه هست و از طرفی دیده شدن طرح از فاصله نزدیک است پیشنهاد ما برای متریال پوستر رولاپ استند ترحیم، PP یا همان پی وی سی کوت شده است که با پلاتر و باکیفیت بسیار بالا و خیره ننده میباشد.

کاربرد رول آپ برای مراسم ترحیم:

رول آپ ترحیم همان گونه که از نامش پیداست نوعی سازه نمایشگاهاهی قابل حمل بوره که بصورت یک استراکچر نگهداری پوستر که در حالت تا شده ۹۰سانت در ۱۰ در۱۰ سانتیمتر فضا اشغال می کند.

یکی از ویژگیهای خوب رول آپ ترحیم روش نصب بسیار ساده آن حتی برای افرادی است که تا کنون حتی یکبار این سازه را نصب نکرده اند.

برای نصب رول آپ کافی است که آنرا از کیف برزنتی اش خارج کرده و یک یا دو عدد پایه زیر آنرا که برای ایستایی و کمتر جاگرفتن، بصورت گردان طراحی شده اند، را برگردانید و و بر روی زمین قرار دهید و سپس پوستر را که به یک میله متصل است از داخل محفظه پوستر بالا بکشید سپس یک عصای حدودا دو متری که مابین محفظه و میله پوستر قرارمیگیرد را در جای خودش قراردهید.

چرا رول آپ؟

رول آپ استند برخلاف استند ایکس نیاز به فضای پشتی بسیار کمتری می باشد و همچنین از ایستایی بالاتری برخوردار است.رولاپ سازه ای بسیار سبک با وزن تقریبی یک کیلو گرم و پوستر بسیار با کیفیت چاپ خیره کننده نظر بیننده را به خو جلب می کند.

رول آپ ترحیم معمولا در ورودی تالا سالن یا مسجد برگزاری مجلس ترحیم نصب میکنند تا افراد به محض ورد آنرا مشاهده کنند.

نمونه طرح رول آپ ترحیم

جدیدترین مطالب

نمونه کارها

قیمت رول آپ ترحیم

نوع سازه مشخصاتسایز چاپقیمت سازههزینه چاپقیمت کامل
رول آپ استند ثابت نقره ای(درجه 1) رنگ نقره ای، آلومینیومی، با پایه متحرك،
کیف دوجداره، جنس چاپ پوستر PP یا سولیت
85*200550000 400000950000
رول آپ استند ثابت مشکی(درجه 1) رنگ مشکی، آلومینیومی، با پایه متحرك،
کیف دوجداره، جنس چاپ پوستر PP یا سولیت
85*200700000 4000001100000

اگر از قالبت های آماده ما که فقط محتوای آن تغیر می کند استفاده کنید هزینه طراحی رایگان هست

ارسال تهران توسط الوپیک و شهرستان توسط تیپاکس به هزینه مشتری است و برای تعداد بالای دو عدد ارسال رایگان است

دیدگاهتان را بنویسید

5/5 - (3 امتیاز)