شارژ کارتریج با دستگاه

شارژ کارتریج با دستگاه

شارژ کارتریج در مرکز چاپ دیجیتال پایتخت در سریع ترین زمان ممکن با دستگاه انجام می شود.

​ چاپ دیجیتال پایتخت اولین مرکز تخصصی شارژکارتریج لیزری و جوهر افشان با دستگاه شارژ در غرب تهران آماده همکاری با سازمانها و ارگانها جهت شارژ کارتریج می باشد. این مرکز از سال ۱۳۸۱ تاکنون بیش از ۱۰ سال سابقه کار در این زمینه می باشد. تونر استفاده شده مرغوب تریت تونر شارژ موجود در بازار و ساخت آمریکا می باشد .

hp :49A,35A,53A,83A,78A,05A,12A,36A

canon:fx10,fx3,725,728,708,EP22,EP27

samsung:101,104,1640,108,1610,2010,2250,2550,4100,4200,4216,4521,3050

panasonic رول فکس :۸۵E,83E,52E,54E,55E,57E

panasonic درام کیت(درام یونیت پاناسونیک) :۲۰۲۵,۲۱۲۵,۲۱۵۰,۲۲۵۵,۳۱۱۵,۳۲۱۵

 

چرا کارتریج لیزری را شارژ کنیم؟

کارتریج از مهم‌ترین قطعات هر پرینتری محسوب می‌شود. چرا که بدون این قطعه قادر به چاپ و پرینت هیچ برگه‌ای نیستید. کارتریج، جوهر مورد نیاز پرینت را تامین می‌کند و جوهر را روی صفحه کاغذ می‌پاشد. کارتریج‌ها در دو نوع کارتریج لیزری و کارتریج جوهری تولید می‌شوند که شما قادر به شارژ کارتریج لیزری هستید. کارتریج‌ جوهری هم امکان شارژ دارد، اما کارشناسان متخصص در این زمینه، شارژ این نوع کارتریج را توصیه نمی‌کنند.

کارتریج چیست؟
این روزها با توجه به قیمت بالای کارتریج و مواد مصرفی پرینتر و ماشین های اداری، بهترین و مقرون به صرفه‌ترین راه برای تامین مواد مصرفی پرینترها، شارژ کارتریج است. تونر کارتریج پرینترها با توجه به میزان مصرف روزانه هر پرینتر، بعد از مدتی تمام می‌شود

از چند طریق می‌توان کارتریج موردنیاز پرینتر را تامین کرد؟


• خرید کارتریج اصل

• خرید کارتریج طرح: (کارتریج طرح یا کارتریج غیر اورجینال، از نظر ظاهری شبیه به کارتریج اصلی است که در بازار به کارتریج غیر اصل و غیر اورجینال شناخته می‌شود. ویژگی مثبت کارتریج طرح کیفیت متناسب و در مقابل قیمت پایین آن است).

• شارژ کارتریج: به‌طور قطع، کیفیت کارتریج اصل نسبت به نوع طرح و کیفیت کارتریج طرح هم از نوع شارژی بیشتر است. برهمین اساس، کیفیت محصول هم متفاوت خواهد بود. در صورتی که مصرف کارتریجتان بالاست و قیمت چاپ برایتان از کیفیت آن مهم‌تر است، پیشنهاد می‌شود کارتریج خود را به‌صورت استاندارد شارژ کنید.

مهم نیست که پرینتر شما چه برندی داشته باشد، شارژ پرینترهای hp، شارژ کارتریج رنگی پرینتر، شارژ کارتریج مشکی پرینتر، شارژ کارتریج کانن، شارژ کارتریج سامسونگ، شارژ کارتریج برادر و .. 

 

سایز خدمات شارژ کارتریج :
شارژ کارتریج لیزری
تعمیر کارتریج لیزری
تعویض چیپست کارتریج
تعویض مگنت کارتریج
تعویض درام کارتریج
تعویض فوم رول بلید کارتریج
تعویض مخزن کارتریج
تخلیه‌ کامل تونر باقیمانده داخل کارتریج

شارژ کارتریج اچ پی
شارژ کارتریج کانن
شارژ کارتریج برادر
شارژ کارتریج سامسونگ
شارژ کارتریج پاناسونیک

لیست قیمت شارژ کارتریج