چاپ بنر حجاج فوری

چاپ بنر حجاج

چاپ بنر حجاج بصورت فوری یکساعته و باکیفیت بالای اکوسالونت ، بازدید کننده گرامی لازم است در ابتدا عرض کنیم که طواف کعبه، نماز مدینه و اشک بقیع گوارای وجودتان و زیارتتان مقبول را گرامی می داریم .

به اطلاع میرسانیم که چاپ دیجیتال پایتخت با بهره گیری از دستگاه چاپ اکوسالونت ( بالاترین کیفیت چاپ بنر ) و طرح های روز حجاج امکان چاپ فوری بنرهای خیر مقدم حجاج را فراهم نموده است . در اینجا تعدادی از طرح های آماده خیر مقدم حجاج که بصورت لایه باز بوده و قابل ویرایش می باشند آورده ایم که شما می توانید با ذکر کد نوشته شده در زیر تصویر آن را سفارش دهید .

در زمان سفارش چاپ بنر حجاج توجه کنید:

– متن های نوشته شده بر روی طرح های بنر قابل تغییر می باشند و امکان اینکه متن مورد نظر شما بر روی بنر نوشته شود وجود دارد .

چند سالی است که پارچه نوشته ها برای امور تبریک و تسلیت ، که در فرهنگ مردم پرمحبت و قدر شناس ایرانی که توسط خطاط ها و هنرمندان انجام می شد جای خود را با هنر مندان گرافیست کامپیوتری که امور وطراحی و خطاطی  را بوسیله کامپیوترانجام می دهند عوض کرده اند.

در این میان چاپ پایتخت با در اختیار داشتن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و نیروی انسانی ی متخصص در شهر تهران و در محموده غرب نهران انجاام خدمات رسانی می کند.

روش سفارش بنر حجاج :

در پایین این مطلب نمونه های متنوعی از بنر حجاج برای مشاهده وجود دارد که با انتخاب نمونه که دارای یک شماره اسم فلیل بنر حجاج هست میتوانید سفارش چاپ بنر حجاج بصورت غیر حضوری بدهید.

– قبل از چاپ بنر حجاج تایید طرح از طریق تلگرام و یا ایمیل برای چک کردن طرح و تصحیح احتمالی غلط املایی خدمتتان ارسال میگردد. بدیهی است که پس از تایید طرح بنر کار چاپ شده و امکان هیچ تغییری در آن وجود نخواهد داشت، پس در چک کردن کار بسیار دقت بفرمایید.

شماره تلگرام جهت ارسال فایل شماره تلفن تلگرام ۰۹۳۵۴۴۰۷۴۳۸  و یا آدرس ایمیل [email protected] می باشد (لازم است پس از ارسال فایل یا پرداخت وجه با تلفن های ۸۸۹۸۴۸۴۸ و ۸۸۹۶۲۶۸۱) اطلاع داده  شود.

نمونه طرح بنر حجاج

لیست قیمت بنر حجاج

سایز80*21080*25080*300
چاپ بنر (4 پاس) 10 انس200000250000300000