تجهیز کامل غرفه های نمایشگاهی در سریعترین زمان

سازه نمایشگاهی قابل حمل

ویژگی های سازه های نمایشگاهی مثل سازه های سبک و سازه های قابل حمل استفاده از آنها یک راه تبلیغاتی مفید و مقرون به صرفه است نیو استند مفتخر است با ارائه خدمات خود اعم از
ساخت انواع سازه های نمایشگاهی تولید سازه های قابل حمل
ساخت سازه های موقت نمایشگاهی
چاپ انواع سازه های نمایشگاهی
. یکی دیگر از ویژگی های سازه های نمایشگاهی پرتابل بودن آنهاست همچون میز کانتر ،پاپ اپ نمایشگاهی،انواع رول اپ استند ثابت وگردان،جا کاتالوگی و … که با وجود ایستائی مناسب ، طول عمر زیاد ، نصب سریع و آسان و وزن پایین قابلیت جا به جایی دارند و همچنین هزینه تبلیغات شما را به نسبت سایر موارد کاهش می دهند.

سازه نمایشگاهی چیست؟

سازه نمایشگاهی چیست؟ سازه های نمایشگاهی به مجموعه ابزار ها و تجهیزات نمایشگاهی اطلاق می شود که در راه اندازی و اجرای امور نمایشگاهی کمک شایانی می کنند. سازه نمایشگاهی در نظم بخشیدن به نمایشگاه و رسمیت دادن به امور نمایشگاهی بسیار موثر و کاربردی هستند. این سازه ها علاوه بر آذین بندی امور نمایشگاهی در انتقال پیام تبلیغاتی بسیار موثر بوده و می توانند در رونق بخشیدن به امور نمایشگاهی بسیار موثر واقع شوند.

سازه های نمایشگاهی قابل حمل

از ویژگی های بارز سازه های نمایشگاهی سبکی و قابلیت جابجایی آسان انواع سازه ها است. از انواع سازه های نمایشگاهی قابل حمل می توان جهت امور نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی به بهترین نحو استفاده کرد. انواع استند های نمایشگاهی را می توان از دسته سازه های مهم برشمرد. استند رول آپ و یا استند ایکس و یا پاپ آپ و … از استندهای نمایشگاهی محسوب می شوند که سهولت جابجایی و نصب دارند. به عنوان مثال استند رول آپ را می توان جمع کرد و در یک کیف به راحتی جابجا کرد.

چاپ سازه های نمایشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟

برخی از سازه های نمایشگاهی نیازمند به چاپ استند هستند. از جمله سازه های می توان به انواع استند و استند رول آپ و پاپ آپ اشاره کرد که نیازمند به استفاده از چاپ می باشند. چاپ رول آپ و یا چاپ پاپ آپ را بایستی روی متریال خاص انجام داد و طرح زیبا بر روی چاپ استند ایجاد کرد تا اثربخشی بالا را در مخاطبان ایجاد کند. یکی از خصوصیات بارز چاپ سازه های نمایشگاهی این است که می توان چاپ را تعویض کرد که این امر در مقرون به صرفه شدن سازه های نمایشگاهی بسیار موثر و کاربردی است. انواع چاپ سازه های نمایشگاهی را در آذین هنر تجربه نمایید.

قیمت سازه های نمایشگاهی

سازه های نمایشگاهی در کنار ثمر بخشی آنها در برای برپایی نمایشگاه ها دارای قیمت مناسبی می باشند. در کل قیمت سازه های نمایشگاهی پایین بوده و با هزینه کم می توان اقدام به برپایی انواع نمایشگاه ها با سازه ها پرداخت. در بین سازه ها از لحاظ قیمت تفاوت هایی وجود دارد که البته مورد مصرف انواع سازه ها متفاوت است. به عنوان مثال با مقایسه استند رول آپ و پاپ آپ می بینیم که استند پاپ آپ دارای قیمت بالاتری است. از سازه های نمایشگاهی می توان برای چند بار استفاده کرد و یک بار مصرف محسوب نمی شوند، از این رو از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه محسوب می شوند.

انواع سازه های نمایشگاهی چگونه می باشد؟

سازه ها دارای تنوع طرح و کاربرد فراوان دارند. از انواع سازه های نمایشگاهی می توان به انواع استند نمایشگاهی اشاره کرد. استند هایی نظیر استند ایکس، استند رول آپ، استند پاپ آپ و… را می توان از انواع استندهای نمایشگاهی نام برد. استند های نمایشگاهی نیازمند چاپ هستند که بایستی چاپ استند متناسب با انواع استند نمایشگاهی ایجاد شود. از دیگر سازه های نمایشگاهی می توان به جاکاتالوگی، میز کانتر و… اشاره کرد که در برگزاری نمایشگاه ها بسیار سودمند می باشند. فوم برد و تخته شاسی نیز از دسته سازه ها محسوب می شوند که در آذین بندی نمایشگاه ها بسیار مناسب بوده و از دسته سازه های نمایشگاهی ارزان محسوب می شود.

برای پرپایی یک غرفه درنمایشگاه معمولا زمان بسیار اندکی ( کمتر از یک روز ) دراختیار غرفه دار قرار می گیرد. بنابراین مساله زمان در ایجاد یک غرفه نمایشگاهی اهمیت بالایی دارد. سازه های نمایشگاهی پرتابل یک گزینه بسیار مناسب است که ضمن ارائه راه کاری اقتصادی، با کیفیت و سریع، حفظ شان و منزلت شرکت های معظم را فراهم آورده ودغدغه های مدیران محترم را برای برپایی یک غرفه مطابق با استانداردهای روز دنیا برطرف می کند.

طراحی سازه های نمایشگاهی راهی مناسب برای انتقال پیام ها است. پوستر باید پیام اصلی را به شیوه ای خلاقانه و زیرکانه توجه به مخاطب انتقال دهد، به گونه ای او را سر جای خود میخکوب کند پیام خود را انتخاب کنید. هرچه اطلاعات کمتر باشد بهتر است. مفهوم الزامی است چون همه چیز را توضیح می دهد.

در حال حاضر طراحی سازه های نمایشگاهی به علت گستردگی توزیع، یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی جهان است. سازه هایی جهت غرفه های نمایشگاهی به صورت پرتابلی قابل حمل به کار می روند کارشرکت کنندگان نمایشگاه را بسیار آسان می کند و بعضا از یک سازه در چندین نمایشگاه بهره می برند.

اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید از طراحی سلیقه ای در غرفه خود بپرهیزید و به اصول فنی اعتماد کنید.

برنامه ریزی برای شرکت کنندگان همانطورکه در هر رویداد و فعالیتی برنامه زمانبندی و ضرب الاجل وجود دارد، برنامه ریزی و اجرای غرفه های نمایشگاهی نیز نیازمند هماهنگی و تلاش و کوشش می باشد و مراحل متعددی برای هموار و روان شدن امور نمایشگاهی وجود دارد که بیشتر آنها به عهده گروه هماهنگ کننده و برنامه ریز می باشند. بنابراین ضروری است هدف و منظر نمایشگاهی کاملأ واضح و دقیق باشد تا بتوان با حداکثر اثر بخشی به مخاطبین دست یافت. با توجه به وسعت بازار تبلیغاتی و گستردگی مراکز تجاری و اجتماعی و فرهنگی در عصر ارتباطات سیستم های پرتابل در مبحث غرفه آرایی جای ساخت و ساز را گرفته است زمان کوتاه نصب، جمع آوری، امکان جابجایی آسان موضوعی است که توجه سازمانها و ارگانها و مراکز خصوصی و غیر خصوصی را به خود جلب کرده است در ذیل بخشی از پروژه های انجام شده نشان داده شده است. شرکت های فعال در بخش تولید سازه های نمایشگاهی پرتابل این چنین عمل می کنند که پس از انجام مرحله سفارش گیری، در صورتی که شما نیازمند به طرح غرفه جدیدی باشید، این درخواست توسط واحد سفارشات به بخش طراحی غرفه انتقال می یابد و طرح های پیشنهادی غرفه در اختیارتان قرار می گیرد. پس از تایید، نقشه های اجرایی تهیه خواهد شد.

غرفه های نماشگاهی پرتابل در حال حاضر در راس انتخاب غرفه های نمایشگاهی از سوی شرکت های معظم به شمار می رود که به سبب مزایای مختلف از سوی ایشان برگزیده می شود.

چاپ رول اپ استند رول آپ ها انواع گوناگونی دارد ولی بصورت کلی به دو دسته تقسیم می گردند :    رول آپ ثابت     رول آپ گردان ( رول آپ موتور دار )هر کدام از چاپ رول آپ استند رول اپ ها به دو شکل یک طرفه و دو طرفه وجود دارد . برخی از انواع رول آپ عبارتند از :    رول آپ ساده یکطرفه    رول آپ آویز گردان     رول آپ گردان یکطرفه     رول آپ گردان دو طرفه    رول آپ گردان دو طرفه با هالوژناستند چاپ رول اپ استند رول اپ ، چاپ رول اپ استند رول اپ تبلیغاتی ، چاپ رول اپ استند رول اپ فروشگاهی ، چاپ رول اپ استند رول اپ نمایشگاهی ، چاپ رول اپ استند رول اپ ارزان ، چاپ رول اپ استند رول اپ اختصاصی ، چاپ رول اپ استند رول اپ خاص استفاده فضای داخلی داشته و برای فضای بیرونی و سرباز خیلی مناسب نیست ، پلات و لمینت به علت خاصیت ضد آب و ضد پاره شوندگی که دارد بیشترین طرفدار را در متریال های مورد استفاده رول آپ دارد .

سازه های نمایشگاهی

چاپ و تولید سازه های نمایشگاهی با ضمانت قیمت و در سریع ترین زمان ممکن در مرکز چاپ دیجیتال پایتخت  صورت میگیرد.

انواع سازه های نمایشگاهی:

  • استند کراس
  • رول آپ استند
  • پاپ آپ استند
  • میز کانتر یا پیشخوان
  • کاتالوگ استند
  • لایت باکس کریستالی
  • تخته شاسی
  • فوم برد
  • قاب فنری
  • و …

     

    سازه های نمایشگاهی کاربردهای بسیار زیادی داشته و معمولا از این قطعات پیش ساخته در نمایشگاه­‌ها و مراکز تجاری استفاده می­شود. البته پیش از هر چیزی بهتر است با سازه­‌ی نمایشگاهی بیشتر آشنا شویم و سپس به معرفی انواع مختلف آن بپردازیم.

    به طور کلی سازه های نمایشگاهی، شامل فرم­‌ها و قطعات هندسی مختلفی هستند که در کنار هم قرار گرفته و باعث نگه داشتن غرفه و سازه­‌ها می‌­شود.

    البته علاوه بر این­‌ها موضوع زیبایی و ظاهر نیز بسیار اهمیت دارد که در این مورد هم سازه­‌ها باید تمام پارامترهای لازم را داشته باشند؛ چرا که اصلی­‌تر‌ین هدف استفاده از سازه های نمایشگاهی، فروش و تبلیغات می­‌باشد و به همین دلیل توجه به ظاهر و زیبایی در عین داشتن استانداردهای لازم، بسیار ضروریست.

    انواع سازه های نمایشگاهی
    چند سازه نمایشگاهی بسیار پر استفاده در نمایشگاه وجود دارد که در ادامه این مقاله نیز به بصورت کوتاه به معرفی آن­ها خواهیم پرداخت. از جمله مهمترین و پرطرفدارترین سازه های نمایشگاهی، می­توان به سازه­‌هایی نظیر استند ایکس، میز کانتر نمایشگاهی، پاپ آپ نمایشگاهی، رول آپ و … اشاره کرد.

    هر یک از این سازه های نمایشگاهی، کاربردهای خاص خود را داشته که به تفسیر درباره آن­‌ها صحبت خواهیم کرد. شما نیز اگر قصد چاپ طرح دلخواه خود بر روی انواع سازه نمایشگاهی را دارید، می توانید چاپ سازه های نمایشگاهی را با تیک پرینت تجربه کنید.

    استند ایکس (X-Stand Baner)
    استند ایکس
    استند ایکس، یکی از سازه های نمایشگاهی است که از آن معمولا در نمایشگاه­‌های مختلف و حتی مراکز تجاری و تبلیغاتی استفاده می‌­شود. قطعا همه ما این قبیل استند­ها را دیده­‌ایم.

    استند ایکس، به صورت ایستاده قرار می‌­گیرد و خوشبختانه وزن بسیار کمی نیز دارد و به راحتی می توان آن را جا به جا کرد. یکی از مشکلات استفاده از استند ایکس، حجم و فضای زیادی بود که این استند اشغال می­کند.

    البته شما می‌توانید استندهایی با سایز کوچک را سفارش دهید. اگر بخواهید از استند ایستاده در مراکز تجاری و فروشگاه‌­ها استفاده کنید، می‌­توانید آن را در جلوی درب ورودی که دید مناسبی برای عابرین دارد، قرار دهید.

    اما اگر می­خواهید از این استندها در نمایشگاه­‌ها استفاده کنید، باید بگوییم که معمولا از استند ایکس در بیرون غرفه و یا در جایی از غرفه که دید مناسبی داشته باشد، استفاده می‌­شود. یکی دیگر از مزایا استند ایکس، امکان جا به جایی آسان است.

    همان طور که گفتیم استند ایکس وزن بسیار کمی داشته و به راحتی جا به جا می­‌شود. جدا از این ها، این سازه تبلیغاتی می­تواند تاثیر بیشتر و عمیق‌­تری در بازدید کنندگان بگذارد. البته محتوای تبلیغاتی که روی این استند قرار می‌­گیرد نیز بسیار مهم است.

    برای سفارش این محصول در تیک پرینت به صفحه چاپ بنر و استند ایکس مراجعه نمایید.

    میز کانتر نمایشگاهی (advertising counter table)
    میز کانتر – سازه نمایشگاهی
    یکی از اصلی‌­ترین سازه های نمایشگاهی که معمولا در همه غرفه­‌های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد، میز کانتر نمایشگاهی می­‌باشد. تقریبا می‌­توان گفت که میز کانتر نمایشگاهی، پرکاربردترین سازه نمایشگاهی است.

    میز کانتر از جمله سازه­‌های نمایشگاهی است که بسیار پر­کاربرد نیز است و معمولا از آن به عنوان میز اطلاعات (Info) استفاده می‌­شود. در اغلب موارد نیز از میز کانتر به عنوان میز فروش استفاده می‌شود.

    اکثر کانترها، قفسه بندی شده بوده و شما می‌­توانید تمام اِلمان­ها و بروشورها و تبلیغاتی که بازدید کننده از شما درخواست می­‌کند را در این قفسه‌­ها قرار داده و به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. گذشته از این­ها، امکان جا به جایی این میز آسان بوده و سرهم کردن اتصالات بسیار آسان می­باشد.

    برای اطلاع از قیمت میز کانتر نمایشگاهی و سفارش آن به صفحه میز کانتر نمایشگاهی مراجعه کنید.

    پاپ آپ (Pop-Up)
    سازه های نمایشگاهی
    یکی دیگر از سازه های نمایشگاهیکه جذابیت خاصی به فضای غرفه شما می­‌بخشد و به نوعی رنگ و رو به غرفه شما تزریق می­کند، پاپ آپ­های بزرگ است که تقریبا می‌­توان گفت، یکی از بزرگترین سازه های نمایشگاهی قابل حمل است.

    این سازه نمایشگاهی معمولا به عنوان بک گراند و پس زمینه در بخش انتهایی غرفه و دیوارها قرار می‌­گیرد. پاپ آپ ها معمولا با کمک اتصالات آلومینیومی سرپا نگه داشته می­‌شوند و جا به جایی آن ها کار سختی نمی‌­باشد.

    از پاپ آپ‌­های تبلیغاتی معمولا در غرفه­‌های نمایشگاهی، همایش‌­ها و کنفرانس‌­ها با موضوعات مختلف استفاده می­‌شود. پاپ آپ‌­های نمایشگاهی، جز آن گروه از سازه های نمایشگاهی هستند که در سایز های مختلف و بسته به نوع فضا تولید می‌­شوند و به راحتی می­‌توانید از آن­ها استفاده کنید.

    پاپ آپ از جمله سازه های نمایشگاهیاست که قابلیت استفاده چند باره داشته و برای استفاده مجدد تنها می‌­بایست، طرح گرافیکی تبلیغاتی آن عوض شود.

    البته استفاده از این سازه نمایشگاهی، همیشه ضرورت ندارد و شما بسته به دلخواه خود و بسته به شرایط و نوع غرفه می­‌توانید از آن استفاده کنید. اما استفاده از پاپ آپ­‌ها در نمایشگاه­‌ها و همایش‌­های بین المللی بسیار توصیه می­‌شود.

    برای سفارش این محصول به صفحه پاپ آپ نمایشگاهی مراجعه نمایید.

    رول آپ (Roll Up)
    رول آپ – سازه نمایشگاهیرول آپ یا استند رول آپ از پر استفاده­‌ترین سازه های نمایشگاهی است که شباهت بسیار زیادی به استند ایکس نیز دارد با این تفاوت که فضای بسیار کمی را اشغال می­‌کند.

    رول آپ به مانند استند ایکس به صورت ایستاده قرار می­‌گیرد و به دلیل حجم و وزن بسیار کمی که دارد، از جمله سازه های نمایشگاهی است که از آن می­‌توان در موارد متعددی برای تبلیغات استفاده کرد و در استفاده از آن محدودیت خاصی وجود ندارد.

    رول آپ‌­ها به دو صورت گردان و ثابت عرضه می‌­شوند. البته اکثرا از رول آپ­‌های ثابت استفاده می­‌کنند. مخصوصا در غرفه­‌های نمایشگاهی که فضای کار چندان زیاد نیست، بهتر است از رول آپ­‌های ثابت استفاده کنید.

    اما در مکان‌­های اختصاصی، مانند فروشگاه­‌ها و مراکز تجاری که فضای کار زیاد است و می­‌خواهیم چندین محصول را تبلیغ کنیم، می­‌توانیم این کار را با کمک یک رول آپ گردان انجام دهیم و در عین حال با یک رول آپ چندین تبلیغ را نمایش دهیم.

    برای اطلاع از قیمت انواع رول آپ و سفارش آن به صفحه رول آپ بنر مراجعه نمایید.

چاپ رول آپ یا استند رول اپ یا همان چاپ رول اپ استند رول اپ نوعی استند است که در آن متریال چاپی که عموما پلات و لمینت